§1. Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy Regulamin dotyczy zasad korzystania z Usług kosmetycznych, kosmetologicznych, podologicznych (oraz innych zleconych zleceniobiorcom w ramach prowadzonej działalności), które świadczone są w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne, w Kluczach przy ulicy Dworskiej 19A lub w formie mobilnej.
Działalność ta prowadzona jest przez Annę Kaczmarczyk pod nazwą Twoje piękno Anna Kaczmarczyk. - Przed skorzystaniem z Usługi należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usług równoznaczne jest z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
- Rejestracja, korzystanie z Usług, uczestnictwo w Wizycie, podczas której są wykonywane Usługi, mogą być wykonywane jedynie u osób pełnoletnich (Klientów).
Osoby niepełnoletnie mogą skorzystać z usługi jedynie za uprzednią zgodą ich opiekuna/ rodzica/ przedstawiciela ustawowego, która winna być wyrażona w postaci pisemnej przed rozpoczęciem Usługi.
§2. Rejestracja
- Usługi wykonywane są po uprzedniej rejestracji, dokonanej telefonicznie (na numer firmowy), poprzez firmowy Messenger lub osobiście w siedzibie firmy.
W wyjątkowych sytuacjach Klient może skorzystać z Usługi poza kolejnością, o których mowa jest w niniejszym Regulaminie. - Wizyty można umawiać telefonicznie poprzez Rejestrację, która czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, poza czwartkiem, w który czynna jest w godzinach 12:00-20:00.
- Klienci rejestrowani są zgodnie z obowiązującym grafikiem.
- W sytuacji braku miejsc w grafiku, Klient może być zapisany na listę rezerwową. Uprawnia ona do skorzystania z Usługi, gdy inny Klient dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na wizytę, która została anulowana, nie odbyła się lub odwołał wizytę.
- Pracownik Rejestracji lub inny pracownik, umawiający wizytę jest uprawniony do przeprowadzenia wstępnego wywiadu dotyczącego problemu, z jakim zgłasza się Klient, celem oszacowania czasu trwania Usługi.
- Podczas Rejestracji Klient zostanie poproszony o następujące dane:
Imię i nazwisko
2. Numer telefonu do kontaktu
3. Adres e-mail
4. Wiek Klienta
5. Informację czy Usługa będzie realizowana z Bonu Podarunkowego.
Zostanie także poinformowany o wysyłce sms z przypomnieniem o terminie wizyty, o czym mowa jest poniżej. - W określonych sytuacjach Klient zostanie poproszony o przesłanie zdjęć części ciała, której dotyczyć będzie Usługa (na adres mailowy: kontakt@podologiakosmetyka.pl lub numer telefonu: 690 960 150).
- Pomiędzy poszczególnymi wizytami zaplanowane są 10 minutowe przerwy celem dezynfekcji gabinetów.
- Dzień przed planowaną wizytą, Klient otrzyma sms z przypomnieniem o terminie wizyty i zobowiązany jest do potwierdzenia swojej obecności na wskazany numer telefonu w formie sms lub telefonicznie, o czym informowany jest podczas rozmowy telefonicznej w chwili dokonywania rezerwacji wizyty.
- Pracownik firmy może także wykonać połączenie telefoniczne celem potwierdzenia wizyty na dzień przed lub w dniu zaplanowanej wizyty.
- W sytuacji niepotwierdzenia Wizyty przez Klienta drogą telefoniczną lub poprzez wiadomość sms, najpóźniej w dniu poprzedzającym wizytę zgodnie z godzinami pracy gabinetu (od poniedziałku do piątku do godziny 17:00, czwartki do godziny 20:00), Wizyta ta zostanie uznana za aktualną przez Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne.
§3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie Wizyty
- Na zarezerwowaną wizytę Klient zgłasza się min. 10 minut przed zaplanowaną godziną.
- Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie, wynikającej z możliwości wystąpienia dodatkowych okoliczności w zakresie wykonywanych usług, z przyczyn niezależnych od Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne. Jeśli przesunięcie godziny Wizyty będzie dłuższe niż 15 minut wówczas Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne poinformują telefonicznie Klienta o przesunięciu terminu Wizyty.
- Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania Usług, jeśli Klient spóźnia się na wizytę co najmniej 15 minut w stosunku do umówionego terminu.
Klient może poinformować Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne o okolicznościach skutkujących spóźnieniem, na co Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne może wyrazić zgodę na późniejsze rozpoczęcie Wizyty jednak ze skutkiem skrócenia jej trwania. - Nieprzystąpienie do Wizyty przez Klienta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne do obciążenia Klienta kosztami niezrealizowanej Wizyty zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Odwołanie wizyty później niż 24 godziny przed zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% ceny zabiegu, zgodnie z obowiązującym cennikiem. Należność zostanie doliczona do ceny przy wykonaniu następnej usługi. W przypadku umówionej ogólnej usługi na twarz (zabieg na twarz), uznaje się za umówioną wizytę najtańszą na twarz, zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku nieumówienia kolejnej wizyty Klient jest zobowiązany uiścić opłatę na konto:
Twoje piękno Anna Kaczmarczyk 40114020040000350274780804. - W przypadku dwukrotnej sytuacji niepojawienia się Klienta na umówioną wizytę, podczas rezerwacji kolejnego terminu Klient jest zobowiązany do zapłaty zadatku w wysokości 100% usługi. Zadatek ten przepada w całości w sytuacji niepojawienia się Klienta na umówiony czas wizyty.
- Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem. Wówczas zaproponuje nowy termin Wizyty.
- W sytuacji wystąpienia nagłej sytuacji i nie przewidzianej (siła wyższa: choroba, brak dostaw energii elektrycznej lub przerwy w dostawie energii elektrycznej, etc.), Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologicze, powiadomi Klienta o tym fakcie najszybciej jak to tylko możliwe i zaproponuje kolejny termin na wizytę.
- Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne nie udziela konsultacji telefonicznie. Konsultacje odbywają się jedynie w siedzibie firmy.
- Klienci, którzy dokonali Rezerwacji i umówili termin wizyty zgodnie z obowiązującym grafikiem, mają pierwszeństwo przyjścia na Wizytę. W wyjątkowych sytuacjach, w których pojawiły się powikłania Pozabiegowe lub wymagających natychmiastowej konsultacji, Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne zastrzega sobie prawo do możliwości przyjęcia Klienta bez wcześniejszej rejestracji.
- Klient ma prawo odwołać/przełożyć wizytę najpóźniej na 12 godzin przed zaplanowaną wizytą. Odwołanie wizyty po tym czasie uprawnia Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne do obciążenia Klienta kosztami wizyty.
§4. Przebieg wizyty
- Wszystkie usługi, wykonywane w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne, wykonywane są przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i umiejętności w ramach stanowiska.
- Przed pierwszą wizytą, Klient jest zobowiązany do wypełnienia niezbędnych dokumentów, na podstawie których zostanie przeprowadzony dodatkowy wywiad w gabinecie (oświadczenia, klauzula informacyjna, dokumenty RODO, formularz stanie zdrowia, zgoda na wykonanie zabiegu podologicznego/kosmetologicznego, karta Klienta/Pacjenta). W gabinecie specjalistycznym Klient jest zobowiązany do zapoznania się i podpisania dokumentu wykluczającego przeciwwskazania do zabiegu.
- Przed przystąpieniem do wykonania zabiegu, Klient zostaje poinformowany o proponowanej terapii lub zabiegu. Na życzenie Klienta, zostaje także poinformowany o kosztach zabiegu (cennik dostępny także w siedzibie firmy przy recepcji oraz na podologiakosmetyka.pl).
- Pełen zakres usług, wykonywanych przez Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne, dostępny jest na stronie internetowej: podologiakosmetyka.pl
- Specjalista może odmówić wykonania usługi jeśli Klient nie zachowuje podstawowych zasad higieny, kultury osobistej, naruszając tym samym godność osobistą Specjalisty. Ponadto w sytuacji, w której Specjalista uzna, że usługa zagraża zdrowiu Klienta.
§5. Płatność
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi, wykonane w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne. Szczegółowy cennik znajduje się na stronie internetowej: podologiakosmetyka.pl oraz w siedzibie firmy.
- W Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne możliwe są następujące formy płatności:
Gotówka
2. Karta
3. Blik
4. Przelew
5. Bon podarunkowych (voucher) - Zapłata za wykonane usługi następuje po odbytej wizycie, z wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które klient jest zobowiązany zapłacić w całości lub w części (w postaci zadatku) przed wykonaniem usługi lub w przypadku płatności za usługę pomimo jej niewykonania z uwagi na wystąpienie okoliczności, leżących po stronie klienta.
- W przypadku klientów korzystający z bonów podarunkowych (voucherów), klient zobowiązany jest okazać i zostawić w rejestracji bon podarunkowy po wykonanej usłudze, w momencie płatności. W innym przypadku, usługi podlegają płatności jak w pkt.2, §5.
§6. Bony podarunkowe (Vouchery)
- W Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne dostępne są bony podarunkowe (vouchery), które można nabyć w siedzibie firmy na dowolną kwotę lub konkretny zabieg.
- Każdy bon podarunkowy posiada swój indywidualny numer, nadawany przez pracownika Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne w trakcie jego zakupu.
- Bon upominkowy można zrealizować w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne w zakresie oferowanych usług zgodnie z obowiązującym cennikiem. Ponadto bon upominkowy można zrealizować na kosmetyczne i podologiczne produkty pielęgnacyjne dostępne w siedzibie firmy.
- Usługi, zakupione w ramach bonu upominkowego, realizowane są w dni i godziny otwarcia gabinetów.
- Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z bonu podarunkowego odbywa się na zasadach ogólnych, określonych w niniejszym Regulaminie.
- Bon upominkowy zachowuje ważność 3 miesięcy od daty zakupu (data ważności zapisywana jest na każdym egzemplarzu podczas zakupu).
- Istnieje możliwość przekazania bonu podarunkowego osobie trzeciej, o czym należy powiadomić personel Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne w momencie rezerwacji wizyty.
- Bon podarunkowy nie podlega wymianie na gotówkę.
- Bon podarunkowy nie łączy się z innymi promocjami.
§7. Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji za wykonaną usługę, w terminie do 5 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów. Składając reklamację Klient jest zobowiązany do szczegółowego opisania stanu faktycznego, a także wskazania zasadności rozważania reklamacji.
- Reklamacja powinna być złożona w formie elektronicznej (e-mail) na adres: kontakt@podologiakosmetyka.pl, osobiście w formie papierowej w siedzibie firmy za potwierdzeniem przyjęcia przez pracownika (w rejestracji) lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres: Twoje piękno Anna Kaczmarczyk, ul. Dworska 19A, 32-310 Klucze.
W miarę możliwości klient powinien dołączyć do reklamacji dokumentację fotograficzną. - Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne w terminie 30 dni roboczych od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Klient dostanie odpowiedź zwrotną o zasadności lub braku podstaw do uznania Reklamacji za zasadną. Odpowiedź zostanie odesłana w formie elektronicznej lub za pośrednictwem listu poleconego, na wskazany w Reklamacji adres zwrotny.
- W sytuacji uznania Reklamacji za zasadną Klientowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne lub zwrot kosztów wykonanej usługi. Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne ma także prawo zaproponować inne korzyści klientowi.
- W przypadku kwestionowania usługi wykonanej w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne bezpośrednio po jej wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z obowiązku zapłaty za wykonaną usługę (zgodnie z obowiązującym cennikiem). W przypadku zasadności żądań, ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne zastrzega sobie prawo do zwolnienia Klienta z opłaty za wykonaną usługę, jeśli uzna to za zasadne.
- Reklamacja nie obejmuje takich powikłań jak: ból, krwiak, zasinienie, krwawienie po zabiegu, odczucie dyskomfortu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki, a także powikłań będących następstwem zatajenia prawdziwych informacji o stanie zdrowia Klienta, jego chorobach, zażywanych lekach – jeżeli objawy te wiążą się z wykonywanymi czynnościami w ramach usługi lub wynikają z indywidualnych predyspozycji klienta. Reklamacja nie obejmuje także wszelkich możliwych reakcji pozabiegowych, o których Klient został poinformowany w trakcie wizyty i które są możliwą naturalną reakcją organizmu na wykonany zabieg.
§8. Odpowiedzialność
- Każdy Klient odpowiada w pełnej wysokości za wszelkie szkody, uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy zostawione na terenie firmy (w tym: torby, plecaki, odzież wierzchnia, parasole, portfele i in.). Klient sam ponosi odpowiedzialność za przedmioty należące do niego.
- W przypadku niezastosowania się do zaleceń niniejszego Regulaminu, złożenie nieprawdziwych informacji w kwestii stanu własnego zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, zatajenie informacji o przyjmowanych lekach, suplementach, witaminach, Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne są wyłączone z odpowiedzialności za wykonane usługi.
- Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne nie odpowiada za niezadowolenie klienta z efektu końcowego usługi, które wynika z subiektywnych odczuć klienta, jeśli usługa została wykonana z należytą starannością, zgodnie ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Klient jest zobowiązany do przestrzegania wszystkich zaleceń, jakie zostały mu przekazane podczas wizyty.
§9. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby, przebywające na terenie Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne, zobowiązane są do przestrzegania całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu, wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, a także do całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innych używek odurzających.
- Na terenie Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.
- Każdy klient ma prawo wglądu do regulaminu Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne w siedzibie firmy (recepcja), w social mediach oraz na stronie www.podologiakosmetyka.pl
- Wszelkie spory, wynikające ze świadczonych usług w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne, w pierwszej kolejności powinny zostać rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.10.2023 roku.
- Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Klient zostanie poinformowany podczas wizyty.
- W przypadku niewyrażenia zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości wykonania usługi w Twoje piękno gabinety kosmetyczne i podologiczne.